06 aug. 2015 | 12:20

Internet & Mobile World 2015 va aduce la Romexpo peste 7.300 de participanți

ACTUALITATE
Internet & Mobile World 2015 va aduce la Romexpo peste 7.300 de participanți

Internet & Mobile World 2015 (IMWorld 2015), cel mai mare eveniment „business to business” din România dedicat soluțiilor digitale, mobile și de software, a ajuns la a patra ediție. Timp de două zile, în prima jumătate din octombrie, pavilionul central al Romexpo va fi kilometrul 0 pentru mii de participanți.

IMWorld a înregistrat din 2012 și până în prezent o rată medie anuală de creștere de 31%. La evenimentul care se va desfășura în perioada 7-8 octombrie 2015 vor fi prezente peste 130 de companii expozante atât autohtone, cât și regionale, care vor aduce în atenția publicului soluții de business de ultimă generație, accentul fiind pus pe inovație. De asemenea, IMWorld 2015 se va bucura și de prezența a peste 120 de speakeri locali și internaționali, pe scenele deja cunoscute din anii anteriori – „Main Stage”, „Business Software Stage”, „Digital & E-commerce Stage” – , plus o scenă nouă: „Developers Stage”.

Din cele patru scene pe care companiile participante își vor prezenta noutățile în materie de soluții digitale, mobile și de software, Developers Stage va fi dedicată programatorilor din zona de front și back-end, dornici să interacționeze cu ultimele tehnologii folosite în cele mai mari companii locale și internaționale. Datorită combinației ideale dintre infrastructura tehnologică existentă, care plasează țara noastră pe primele locuri în regiune și creativitatea tinerilor care lansează pe bandă rulantă soluții autohtone de succes, România atrage anual tot mai mulți investitori străini în acest domeniu cheie.

Va exista un spațiu dedicat camerelor de comerț străine, unde firmele și dezvoltatorii autohtoni pot intra în contact cu reprezentanții investitorilor care tatonează piața românească, în căutarea unor oportunități de afaceri în tehnologie.

Potrivit Universum, inovația, creativitatea și viziunea sunt conceptele care definesc cel mai bine noua generație de specialiști în soluții digitale – produsul care tinde să devină cel mai de succes export al României în întreaga lume, iar IMWorld 2015 oferă acestei generații șansa de a se prezenta și de a veni în contact cu străinii interesați de creațiile lor.

La IMWorld 2015, companiile participante vor avea sesiuni de prezentare și demo-uri, în cadrul cărora își vor expune noile produse și soluții tehnologice, iar la standurile care vor ocupa peste 6.000 de metri pătrați din Pavilionul Central al Romexpo, cei interesați vor putea testa produsele propuse și vor putea interacționa cu reprezentanții companiilor. Până la începutul lunii august, 75% din spațiul destinat companiilor expozante a fost deja contractat. Accesul la IMWorld 2015 se face pe bază de înregistrare prealabilă, iar biletele pot fi cumpărate online, accesând imworld.ro.