În 2015, Coca Cola vindecă internetul de troli – #MakeItHappy

, 02 Feb, 04:23

Printr-o nouă reclamă lansată în timpul Super Bowl 2015, cei de la ne ilustrează cum vindecă internetul de troli, împreună tot ce este rău şi negativ în lume.

Este din nou acea perioadă a anului în care americanii se bucură de un meci de fotbal american devenit fenomen cultural, Super Bowl, iar restul lumii se bucură de un amalgam de reclame inspirate, interesante sau, pur şi simplu, incredibil de scumpe.

Oricine îşi petrece mai mult de 10 minute pe internet, ştie că reţeaua omniprezentă nu este formată nici pe departe doar din lapte şi miere. Troli agresivi care au pus din greşeală mâna pe o tastatură îşi manifestă ura online şi încearcă să genereze ranchiună şi dezbateri agresive. La nivel global, fenomenul de cyberbullying, definit de diverse persoane ce sunt terorizate psihic prin intermediul diverselor reţele sociale, ia amploare într-un ritm alert.

Noul scurt metraj al celor de la Coca Cola, care intră cu uşurinţă în categoria reclamelor ciudate pe care le vom vedea anul acesta, imaginează nu doar o lume ideală în care internetul a devenit un loc mai bun, dar speră ca o sticlă de Cola vărsată pe un server să stea la baza schimbării. În stilul clasic Coca Cola, reclama este una foarte bine realizată, fie ea şi un pic absurdă. În spatele hashtag-ului #MakeItHappy, creatorii acestei noi campanii publicitare promovează bunătatea online completată de nişte concepte încărcate de optimism şi dărnicie. Al doilea clip, de aproximativ 3 minute şi jumătate foloseşte un amalgam de vedete pentru a răspândi aceleaşi valori pozitive.

Partea tristă? În cazul în care Coca Cola nu a schimbat radical reţete , mâine veţi citi din nou nişte comentarii la un clip pe YouTube sau la un articol care să trezească în voi sentimente agresive.

Ți-a plăcut acest articol?
Informează-te și ține-i la curent și pe prietenii tăi.
Abonează-te la newsletter pentru ultimele noutăţi!
Citeşte şi...

Comentarii

reclame cu mesaje pozitive ,care,din pacate,stau in spatele unui produs daunator grav sanatatii,iar ei platesc cu multe milioane un marketing agresiv si care sa aiba grija sa ne imbolnaveasca!!!

Comments are closed.

Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te acum la newsletter și primești cele mai noi: Articole, Review-uri, Tutoriale și Prețuri direct pe adresa ta de E-mail