Telekom SpeedTAB – o tabletă 4G cu performanțe foarte bune [VIDEO REVIEW]

, 10 Dec, 14:36

Telekom Romania are în ofertă numeroase smartphone-uri și tablete de la brandurile consacrate, însă în portofoliul operatorului pot fi găsite și o serie de produse sub brand propriu, cum ar fi SpeedTAB.

SpeedTAB Telekom

Tableta SpeedTAB poate fi găsită exclusiv în oferta Telekom Romania și a ajuns și la noi în teste. Dispozitivul are un ecran de 10 inch, și dimensiuni considerabile. Nu este o tabletă subțire sau ușoară, cu o grosime de 9,9 mm și o greutate de 620 grame. Este totuși elegantă, având o carcasă ce combină aluminiu și plastic. Display-ul este unul de tip IPS și oferă unghiuri largi de vizualizare și o luminozitate bună, iar rezoluția este HD. Ecranul este bun pentru filme, iar partea de multimedia este completată de difuzoarele puternice de pe spate. Trebuie menționat că speedTab de la Telekom Romania este una 4G care poate fi folosită și pe post de telefon.

Tableta este una LTE și are două camere foto, una principală, de 3MP și una frontală de 0,3MP. Performanța este una foarte bună, asigurată de un procesor quad-core de 1,6Ghz și de memoria RAM de 1GB. Combinația aceasta asigură că până și jocurile mai pretențioase rulează fără probleme. Trebuie menționată și interfața interesantă, care permite accesul rapid la anumite setări, dar și opțiunile de personalizare. Tableta dispune și de o serie de aplicații menite să îmbunătățească viteza tabletei și are acces la magazinul Top Apps by Telekom.

Tableta SpeedTAB este disponibilă la preţul de 279 lei la abonamentul Internet Nelimitat T care, pentru 33,48 euro/lună (TVA inclus), oferă trafic de date național nelimitat, primii 3 GB fiind la viteză de download de până la 150 Mbps in aria de acoperire 4G. Promoţional, până la data de 31 decembrie 2014, clienții beneficiază de dublu trafic de date recomandat în primele 3 luni de abonament. Oferta se aplică contractelor încheiate pe 12 sau 24 de luni, atât pentru activările noi, cât şi pentru prelungirile de contract.

[dmalbum path=”/wp-content/uploads/dm-albums/Telekom SpeedTAB /”/]