Psihologii și dezvoltatorii au secretul dependenței pentru jocurile mobile

, 05 Iun, 20:00

V-ați întrebat vreodată de ce jocurile de mobile ca Flappy Bird, Candy Crush și Angry Birds creează un nivel foarte mare de dependență?

Candy Crush MobileNu este din cauza poveștii sau a graficii extrem de bine pue la punct, pentru că nici unul dintre aceste jocuri de mobile nu dețin aceste elemente, așadar există un alt element sau serie de elemente responsabile pentru popularitatea foarte mare a acestora.

The Guardian s-a decis să afle acet secret, și prin prisma unor interviuri cu Dr. Simon Moore, psiholog, și dezvoltatorii de la Lumo Developments au aflat o parte din ”secretele” pe care le folosesc pentru a crea dependență. Este o lectură interesantă pe care vă invit să o parcurgeți când aveți suficient timp la dispoziție.

În primul rând, jucătorii acestor jocuri de mobile sunt distrași destul de ușor, în special de smartphone-ul lor pe care primesc email-uri, telefoane și altfel de mesaje. Bazându-se pe aceste informații au creat jocuri care le permit gamerilor să ia pauze lungi de la acestea.

Din acest motiv, Flappy Bird și Angry Birds nu au o poveste, pentru ca jucătorii să nu fie tentați să afle ce se întâmplă mai departe. Dr Moore sugerează că aceste jocuri nu trebuie să dețină o latură emoțională foarte puternică, ci mai degrabă repetitive.

Dr. Moore spune că dezvoltatorii trebuie să aibă în vedere o strategie pe termen lung în joc, lucru care îi va face pe jucători să se simtă recompensați pentru alegerile lor. Așadar decizii de genul ”stai pe loc, luptă sau ascunde-te” sunt decizii rapide, iar ”cum voi câștiga suficienți bani pentru a îmi achiziționa acea cască încrustată cu smaralde„ sunt decizii pe termen lung ce oferă un sentiment de împlinire a jucătorului.

Citește mai multe pe această temă 

Flappy Bird apare din nou în magazine, reinventat

Flappy Bird și Oculus Rift – Zboară, puiule, zboară… live! [VIDEO]

Ți-a plăcut acest articol?
Informează-te și ține-i la curent și pe prietenii tăi.
Abonează-te la newsletter pentru ultimele noutăţi!
Citeşte şi...

Comentarii

Comments are closed.

Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te acum la newsletter și primești cele mai noi: Articole, Review-uri, Tutoriale și Prețuri direct pe adresa ta de E-mail