O mare parte dintre aplicaţiile de mobil sunt rulate o singură dată

, 12 Iun, 11:00

Un nou studiu confirmă câ descărcăm foarte multe pe care le rulăm o singură dată după instalare.

Social network icon

Mulţi dintre noi sunt dependenţi de aplicaţii de mobil. Deseori suntem tentaţi să intrăm în Apple AppStore sau Google Play doar ca să vedem . Se pare însă că afinitatea noastră pentru a descoperi noi programe nu înseamnă că le şi rulăm de prea multe ori după instalare.

Un studiu recent al celor de la Localytics a făcut tot posibilul pentru a asocia nişte cifre stilului nostru de a descărca aplicaţii noi doar pentru a le rula de câtev ori.

 

În urma acestuia, a ieşit la iveală că aproximativ 20% dintre programele pe care le avem pe smartphone-uri sau tablete le pornim o singură dată. Deşi cifra mi se pare destul de îngrijorătoare, este cu 6 procente mai mică decât în 2011. Situaţia s-a îmbunătăţit şi la polul opus. La această oră, 39% dintre aplicaţiile noastre sunt pornite de peste 11 ori, o creştere semnificativă în comparaţie cu 2011, când aceeaşi valoare era egală cu 26%. Situaţia dintre cele praguri, după cum se poate observa în graficul de mai jos, este de asemenea foarte interesantă. Aceasta scoate la iveală că în majoritatea cazurilor fie pornim o aplicaţie o singură dată, după care o ştergem sau o păstrăm pe o perioadă nedeterminată, fie rămânem efectiv lipiţi de ea pe termen lung.

Dacă nu intraţi într-un joc de două ori în maxim 12 ore după ce l-aţi instalat, sunt şanse de peste 50% să nu mai intraţi niciodată.

Deşi mă regăsesc în aceste cifre, mi se pare destul de trist faptul că există atât de multe de aplicaţii care nu ne pot pur şi simplu capta atenţia.

localyticschart-studiu

Ți-a plăcut acest articol?
Informează-te și ține-i la curent și pe prietenii tăi.
Abonează-te la newsletter pentru ultimele noutăţi!
Citeşte şi...

Comentarii

Comments are closed.

Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te acum la newsletter și primești cele mai noi: Articole, Review-uri, Tutoriale și Prețuri direct pe adresa ta de E-mail