21 oct. 2014 | 18:21

Creatorii Halo Master Chief Collection îşi cer scuze pentru lansarea cu probleme

ACTUALITATE
Creatorii Halo Master Chief Collection îşi cer scuze pentru lansarea cu probleme

Cei care vor pune mâna pe Halo Master Chief Collection nu se vor putea juca din secunda doi, iar creatori jocului au simţit nevoia să-şi ceară scuze pentru asta.

halo master-chief-collection-for-xbox-one

În urmă cu câteva zile au fost făcute publice nişte detalii neplăcute legate de Master Chief Collection. Aparent, imediat după lansare, cei care vor fi achiziţionat antologia vor fi obligaţi să descarce şi să instaleze un patch de aproximativ 20 de GB, înainte să se aventureze în universul multiplayer al jocului. Patch-ul poate fi descărcat în fundal, cât timp încercaţi să terminaţi campania single-player, dar, în orice caz, nu veţi avea acces la multiplayer fără cei 20 de GB de date descărcaţi şi instalaţi.

Dezvoltatorul titlului, 343 Industries a simţit nevoia cu această ocazie să-şi ceară scuze pentru stresul provocat jucătorilor care poate au cumpărat Halo Master Chief Collection doar pentru parte de multiplayer. De asemenea, nu este exclus ca cineva să aibă o conexiune la internet foarte lentă şi cei 20GB să reprezinte câteva zile de download. Partea ,,amuzantă” este că acest update nici măcar nu rezolvă vreo problemă. Pur şi simplu include partea de gaming online, deoarece nu a mai încăput pe discul efectiv. Campania single player pentru jocurile Halo de la unu la patru a ocupat 45 GB.

Pe marginea acestui subiect, directorul creativ al francizei, Frank O’Connor de la 343 Industries a simţit nevoia să facă o declaraţie pentru cei de la NeoGAF. În respectivul context, el a afirmat că înţelege nivelul de inconvenienţă şi supărare creat gamerilor. Tot atunci, O’Connor şi-a cerut scuze pentru iritarea nemeritată şi şi-a manifestat speranţa că produsul final va compensa pentru situaţia neplăcută.

În mod normal, pentru a preveni astfel de situaţii în trecut au fost folosite două discuri. În acest caz particular se pare că aceasta nu a fost o soluţie practică pentru dezvoltator.

La 11 ani am instalat primul meu Windows 95, iar la 14 ani mi-am cumpărat o rachetă de Pentium la 133 MHz cu 128 MB RAM si hard disk de 160 MB. După bacalaureat m-am angajat, timp de mai bine de trei ... vezi toate articolele