Tumblr incepe si el sa monetizeze segmentul de utilizatori mobili

, 23 Apr, 12:40

Mi-as fi dorit sa nu fie adevarat, din pacate, in cursa dupa remuneratii si se compromit prin imeplementarea agresiva de reclame.

tumblr ios android ads

Tumblr are o istorie remarcabila. Este o poveste atragatoare care continua sa aiba un final fericit, chiar daca a fost fondata initial doar acum 6 ani. Pentru ca succesul si faima nu vin niciodata singure, creatorii serviciului vor sa castige si ceva bani din aceasta crestere brusca a ratei de adoptie.

In incercarea de a profita de cateva performante teoretice din ultimii ani, Tumblr va incepe, in perioada imediat urmatoare, sa integreze reclame in aplicatia omonima de mobile. Din cate se pare, comportamentul va fi similar cu cel al reclamelor pe care le vedem in newsfeed-ul aplicatiei Facebook pentru mobile. Aceasta decizie vine dupa ce anul trecut cuvantul Tumblr a depasit ,,blog” la cautari pe Google. Dupa ce, in doar un an de zile, Tumblr a ajuns sa gazduiasca 100 de milioane de bloguri cu 44,6 miliarde de postari, in crestere de la 50 de milioane. Plecand de la aceste statistici, indiferent cum priveai, era evident ca cineva undeva trebuia sa se imbogateasca. Pentru ca, cel putin momentan, paginile web de Tumblr continua sa fie private de reclame de orice fel, banii se pare ca vor veni din utilizatorii care folosesc serviciul prin aplicatia de mobil.

Merita retinut ca nu vom vedea subit reclame foarte evidente in aplicatia de iOS si Android pentru Tumblr. Pur si simplu, vor fi promovate postarile sponsorizate de pe popularul serviciu. Daca acest sistem nu va fi implementat ostentativ, avem mari sanse ca respectivele postari pe Tumblr nici macar pe termen lung sa nu fie percepute ca reclame. Pur si simplu, vor fi alte bloguri, mai mult sau mai putin grozave, care vor fi afisate prin fluxul infinit de postari pe care le parcurgeti zilnic.

Ți-a plăcut acest articol?
Informează-te și ține-i la curent și pe prietenii tăi.
Abonează-te la newsletter pentru ultimele noutăţi!
Citeşte şi...

Comentarii

Comments are closed.

Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te acum la newsletter și primești cele mai noi: Articole, Review-uri, Tutoriale și Prețuri direct pe adresa ta de E-mail