Studioul King vrea să dezvolte următorul hit după Candy Crush Saga

, 17 Noi, 10:33

Motivați de succesul masiv pe care l-au avut cu Candy Crush Saga, King, producătorul jocului, lucrează deja în mod intens la următorul joc de tip arcade-puzzle.

jocul candy crush saga

Candy Crush Saga a fost lansat pe data de 12 aprilie 2012 pe Facebook și ulterior pe 14 noiembrie in același an pentru dispozitivele mobile. Din luna martie 2013 Candy Crush a depășit FarmVille 2, care era la momentul respectiv cel mai popular joc pe Facebook, cu o medie de 46 milioane de utilizatori lunar. King oferă la momentul actual aproximativ 150 de jocuri în 14 limbi și se pregătește pentru listarea la bursă în New York. Acesta va avea nevoie să producă o nouă serie de jocuri atractive pentru mulți utilizatori, pentru a justifica evaluarea de 5 miliarde de dolari a companiei.

”Cred că toate jocurile au o durată de viață specifică și de altfel naturală. Ca și companie ne-am orientat întotdeauna spre crearea unui număr ridicat de jocuri, și încercarea de noi concepte. În timp ce continăm dezvoltarea pentru Candy Crush, lucrăm simultan și la alte jocuri atractive.” a declarat Tommy Palm, dezvoltator King pentru CNN.

Chiar dacă este destul de dificil să atragi utilizatorii spre alt joc, și să le oferi o experiență similară cu jocul pe care l-au îndrăgit deja o mulțime de oameni, Studioul King nu se lasă și promite că anul viitor vor avea un nou hit în materie de enetertainment.

Ți-a plăcut acest articol?
Informează-te și ține-i la curent și pe prietenii tăi.
Abonează-te la newsletter pentru ultimele noutăţi!
Citeşte şi...

Comentarii

Candy Crush, un joc foarte simplu care iti omoara plictiseala plus ca pentru a cumpara miscari sau ‘bomboane magice ‘ au preturi mici. intelesem ca castiga pe zi aproximativ 1 mil euro… si de aceea vor ca urmatorul joc sa se asemene cu Candy Crush

Comments are closed.

Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te acum la newsletter și primești cele mai noi: Articole, Review-uri, Tutoriale și Prețuri direct pe adresa ta de E-mail