Ce companii din IT au investit cel mai mult in reclame in 2012?

, 14 Mar, 13:10

In cazul in care erati curiosi de inca un , Kantar Media a facut publica o statistica legata de investitiile in reclama.

Samsung Apple bani reclame

cu diversele campanii publicitare prin intermediul carora te bombardeaza din toate directiile, fie ca sunt la televizor, panouri publicitare, sau reclame in ziare si reviste. Pentru ca astfel de investitii in marketing si reclama nu sunt deloc ieftine, chiar eram curios despre ce investii anuale este vorba. Desi vorbim, ca aproape de fiecare data, de investitii in reclame doar pe teritoriul Statelor Unite, aceasa statistica nu este cu nimic mai putin interesanta.

Una peste alta, in 2012, Samsung a investit in reclame mai mult decat Apple. Este vorba de o diferenta de 66,8 milioane de dolari. Aceasta diferenta fenomenala la prima vedere este insignifianta daca ne uitam la bugetul din 2011 care in cazul Apple era de trei ori mai mare decat in cazul Samsung. Astfel, daca erati in cautarea unui motiv concludent pentru explozia ratei de adoptiei a terminalelor Samsung din SUA, bugetul de reclama de anul trecut s-ar putea sa reprezinte acel motiv.

Pentru ca puterea banilor nu inseamna totul in acest domeniu in care diverse companii muncesc ani si ani de zile pentru a castiga increderea clientilor, un raport publicat la inceputul acestui an de catre Ace Metrix confirma un alt clasament interesant. In topul celor mai eficiente companii de mobile din SUA, Apple continua sa fie pe primul loc in timp ce Samsung ocupa locul al doilea. Ramane sa vedem ce surprize ne va aduce 2013. In ce mod va influenta acest mod lansarea unor smartphone-uri precum Galaxy S4 sau iPhone 5S/6.

Ți-a plăcut acest articol?
Informează-te și ține-i la curent și pe prietenii tăi.
Abonează-te la newsletter pentru ultimele noutăţi!
Citeşte şi...

Comentarii

Comments are closed.

Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te acum la newsletter și primești cele mai noi: Articole, Review-uri, Tutoriale și Prețuri direct pe adresa ta de E-mail