Ultrabook-urile si chip-urile Medfield cresc incasarile Intel

, 18 Iul, 09:45

Intr-o perioada in care multe companii din IT incep sa mearga din ce in ce mai prost, indiferent de segmentul in care activeaza, Intel se pare ca isi continua un trend ascendent la capitolul profit si incasari si pe al doilea trimestru al anului.

Intel_Ultrabook

Intel a anuntat incasari de 13,5 miliarde in cel mai recent raport al companiei pentru 2012. Desi cifra in sine nu este mai mare decat varful din iarna trecuta, cel de-al doilea trimestru din 2012 a fost totusi mai profitabil pentru companie decat primul trimestru al acestui an. La capitolul profit, diferenta dintre T1 si T2 al acestui an a fost de 100 milioane$, de la 2,7 la 2,8 miliarde. Avand in vedere ca in cadrul acestor rapoarte se face o comparatie si cu aceeasi perioada a anului precedent, la acest capitol desi vanzarile au crescut, de la 13 la 13,5 miliarde, din pacate profitul in cel de-al doilea trimestrul al lui 2011 era de 3 miliarde.

Incercand sa gaseasca o logica pentru cresterea descrisa mai sus, Intel a mentionat ca ultrabook-urile o duc foarte bine la capitolul vanzari, iar interesul pentru smartphone-urile cu chip-uri Intel Medfield este de asemenea in crestere. Pentru o doza de realism, baietii de la Intel au prognozat totusi doua trimestre mult mai slabe din punct de vedere al incasarilor pentru sfarsitul anului, in parte cauzate de „climatul macro economic dificil”. Ramane acum sa vedem daca lansarea Windows 8, completata de linii noi de ultrabook-uri si tablete propulsate de procesoare Intel, va ajuta compania sa evite o perioada mai putin optimista.

Ți-a plăcut acest articol?
Informează-te și ține-i la curent și pe prietenii tăi.
Abonează-te la newsletter pentru ultimele noutăţi!
Citeşte şi...

Comentarii

13,5 billions cred ca inseamna miliarde nu milioane 😉

Alexandru Puiu

@denis mersi, am modificat.

Comments are closed.

Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te acum la newsletter și primești cele mai noi: Articole, Review-uri, Tutoriale și Prețuri direct pe adresa ta de E-mail