QuickMobile sarbatoreste 1 milion de clienti

, 18 Oct, 11:58

QuickMobile, magazinul de telefoane mobile din Baia Mare, reuseste sa ajunga la borna de 1 milion de clienti in Romania.

QuickMobile

Poate cei mai multi dintre dumneavoastra vor fi tentati sa spuna: „Nemaipomenit si ce-i cu asta?”. Ei bine daca aruncam un ochi in piata de IT&C si mai ales pe segemntul smartphone-urilor o sa constatam ca exista cate un magazin, site, service, chiosc, baietas de pe okazii, care toti se „pricep” la vandut, reparat, decodat si „manevrat” ultimele modele de telefoane mobile.

Dar ce te faci atunci cand vrei sa cumperi un telefon dintr-o sursa sigura, intr-un timp cat mai scurt si fara sa iti lichidezi toate economiile pe marja de profit a unui super, mega, extra lant de magazine? Aici reiese importanta celor 1 milion de clienti QuickMobile, care nu doar ca au avut incredere in baietii de la Baia Mare, dar au fost si fidelizati si determinati sa revina de fiecare data cand au vrut sa-si schimbe telefonul mobil.

O mare parte din aceasta crestere a QuickMobile se datoreaza fara indoiala si serviciilor pe care magazinul le ofera: QuickService (reparatia door-to-door), importurile directe (preturi mici si comenzi rapide) sau QuickClub (oferte exclusive pentru clientii fideli). Asadar in cei sapte ani de activitate pe piata din Romania, QuickMobile a reusit sa dezvolte un business bazat pe orientarea catre client prin deschiderea a 11 magazine proprii si 24 de locatii in parteneriat cu Real.

Cu alte cuvinte vorbim de un model romanesc de afacere care a reusit nu doar sa creasca, dar sa se si impuna pe o piata extrem de competitiva, dominata initial de firme mult mai mari. De ce ne-ar interesa pe noi cresterea QuickMobile si numarul de clienti multumiti? Pentru ca data viitoare cand vrem sa ne schimbam telefonul si suntem in cautarea unui pret bun, sa dam un search si pe site-ul lor poate gasim vreo oferta interesanta.

Ți-a plăcut acest articol?
Informează-te și ține-i la curent și pe prietenii tăi.
Abonează-te la newsletter pentru ultimele noutăţi!

Comentarii

Felicitari

Marketing si… cam atat !
Inteleg ca este o stire platita asa ca nici nu ma obosesc sa comentez prea mult, tine mai mult de deontologia celui care o lanseaza in spatiul public.
Cand spun ca este marketing, prea mult marketing am si argumente.
In primul rand sa vedem ce preturi ofera cei la care se refera stirea si pentru ca doresc sa achizitionez o tableta Samsung Galaxy Note 10.1 3G N8000 16Gb White observ ca la quickmobile, in acest moment, este 2549,90 Lei. Nu mi-a luat decat cateva minute sa gasesc un pret cu mullt mai bun – 2398.99 lei, asta inseamna 6.3% sub pretul lor sau, in cifre absolute, 150.91 lei. Si nu vorbesc aici despre un site de care nu a auzit nimeni sau de un site pe care e postat un produs cu un super pret iar cand suni ti se spune ca stocul a fost epuizat si ca nu pot sa-ti ofere un termen de livrare pentru o eventuala comanda… E un site demn de incredere si de pe care am mai cumparat. Pentru conformitate aveti link-ul mai jos, pretul mentionat este in acest moment.
http://www.koyos.ro/laptopuri-tablete/laptopuri-tablete/tablete-pc/tableta-samsung-galaxy-note-10-1-n8000-16gb-3g-wifi-white-android-4-0-3.html (este doar un exemplu, nici un gand sa le fac reclama)
In al doilea rand, un lucru foarte deranjant pentru un client este sa iti suni furnizorul si cand intrebi de comanda ta, pentru care ti-au luat banii in avans, sa ti se spuna ca nu se stie nimic… :))
Cei de la quickmobile au facut mare tam-tam pe seama iPhone 5 asa ca m-am lasat dus de val. Oamenii inca sunt in carti, mai au 2 saptamani pana la deadline, abia atunci pot sa spun daca sunt sau nu seriosi.
Am comandat un iphone 5 64gb black acum 4 saptamani si inca oamenii habar nu au cand il pot livra. Este adevarat, la momentul precomenzii spuneau ca livrarea se face intre 2-6 saptamani, incerc sa rezist inca 2 saptamani fara un raspuns dupa care, daca nu isi respecta angajamentul, cel mai probabil o sa-i dau in judecata. Cineva trebuie sa incerce macar sa dea un exemplu fiindca avem un comert online tare haotic in care, de dragul fetelor de la marketing, ti se promite si luna de pe cer.
Consultantul peste care am dat a bolborisit ceva gen ca livrarile se efectueaza in ordinea incasarii banilor. Pe moment nu mi-a picat fisa sa intreb ce numar are comanda mea si la ce numar au ajuns pana acum cu livrarile dar probabil ca o sa intreb asta dupa ce trec cele 6 saptamani.
Traim niste vremuri in care competitia devine tot mai acerba, piata este invadata de produse de calitate indoielnica si fiecare comerciant incearca sa iasa in fata spunand ca produsul din portofoliul sau este cel mai bun, are pretul cel mai mic din Romania, ca serviciile pe care le ofera sunt cele mai prompte etc, etc Iar cand il tragi de urechi ca nu si-a tinut partea de intelegere iti da replica cu pretul, de cele mai multe ori…. Nu cred ca sunt singurul care ar fi dispus sa dea ceva mai multi bani pe un produs/servicii de calitate, ar fi minunat ca producatorii sa-si directioneze parte din bugetele de marketing catre dezvoltarea de produse mai bune calitativ decat sa ne arunce praf in ochi dar asta e o alta poveste, utopica probabil.
Revenind la stire, este mai mult o chestie de principiu, nu poti sa vinzi pielea ursului din padure daca nu stii sigur 100% ca il si poti pacali ca sa il lasi fara ea… :))

Semnat:
Unul dintre cei 1.000.000 de clienti

Victor Rizescu
Victor Rizescu

Paul, cand vorbim de comertul online din Romania, in mare parte iti dau dreptate, mai avem mult de lucru pana sa ajungem la un nivel de plutire. Este perfect adevarat ca de cele mai multe ori preturile fluctueaza fara o explicatie plauzibila si cand sunt diferente de doar 150 de lei, asta e un caz fericit, a se vedea exemplul telefonului comandat de tine: iPhone 5. Cat despre seriozitatea QuickMobile, eu am colaborat cu ei si am ramas placut impresionat, asa ca zic ca ar trebui sa insisti cu acea comanda. Poti sa suni si sa intrebi ce numar are si cand iti ajunge mai exact. Ai ales sa platesti toti banii sau doar un avans? Eu sper sa se rezolve si sa fie asta un pas care sa ne demonstreze ca baietii de la Baia Mare vor sa aiba cat mai multi clienti multumiti 🙂

Da accelasi lucru am patit si eu dar leam trimis mail sa imi zica nr de comanda si am primit raspuns ca este confidential si nu poate fi spus. Bunnn leam trimis alt mail ca nu au specificat nicaieri acest lucru si ca voi mai astepta inca 2 sapt si altfel ii voi actiona in judecata si nu au mai raspuns la email. Deci….?:))

pai la un alt articol erau laudati ca „si nu in ultimul rand posibilitatea de retur a telefonului in 30 de zile de la achizitionare. ”
se lauda ca respecta legea? e o obligatie legala sa il priemasca in 30 de zile! :))))))))
intr-un alt articol platit de QM:
http://playtech.ro/2012/febra-iphone-5-cuprinde-romania/comment-page-1/#comment-9741

Comments are closed.

Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te acum la newsletter și primești cele mai noi: Articole, Review-uri, Tutoriale și Prețuri direct pe adresa ta de E-mail