Panasonic se ridica in cel mai nou trimestru fiscal

, 01 Aug, 14:30

Panasonic a inregistrat  la sfarsitul lui 2011 pierderi de 10,2 miliarde dolari, acesta devenind cel mai dezastruos an financiar din istoria companiei. Este o bucurie sa vedem ca in cel de-al doilea trimestru fiscal din 2012, incheiat la sfarsitul lunii iunie, compania a revenit pe plus in ceea ce priveste profitul.

Panasonic

Chiar daca Panasonic a inregistrat o scadere a vanzarilor pe cel de al doilea trimestru al acestui an de 6 procente, o serie de restructurari si investitii inteligente s-au reflectat intr-un profit de 163,6 milioane dolari.

Au fost evidente scaderile in vanzari obtinute de Panasonic in aproape toate domeniile in care activeaza, insa in aceeasi perioada s-a inregistrat si o exceptie de la regula. In cadrul diviziei Automotive Systems, care se ocupa cu sonorizari audio si sisteme de navigatie pentru masini, Panasonic a avut o crestere de 71 procente.

Defalcand aspectele negative ale afacerii, vanzarile de televizoare cu plasma se duc in continuare in jos cu o viteza ametitoare: scadero de 47% in vanzari an de an. Aceeasi regula se aplica si recorderelor si playerlor Blu-ray, insa aici scaderea este si mai abrupta: minus 60% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

In incercarea de a se reorinta, Panasonic incepe sa faca bani si din domeniul energetic, dupa ce in ultimul an au investit cu aproape 50% mai mult in cercetare fata de perioada 2010-2011. In particular, panourile solare dezvoltate de compania japoneza aduc sume mari de bani.

Ți-a plăcut acest articol?
Informează-te și ține-i la curent și pe prietenii tăi.
Abonează-te la newsletter pentru ultimele noutăţi!
Citeşte şi...

Comentarii

Comments are closed.

Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te acum la newsletter și primești cele mai noi: Articole, Review-uri, Tutoriale și Prețuri direct pe adresa ta de E-mail