Meg Whitman de la HP ne promite un smarphone

, 15 Sep, 12:00

Cu toate ca nu vine ca o surpriza, avand in vedere modele anterioare ale companiei din acest segment de piata, CEO-ul HP tocmai a confirmat ca este inevitabil sa lanseze macar un dispozitiv de acest gen.

meg-whitman-hp-gi-blog

Acum o luna anuntam crearea in cadrul HP a unei divizii specializate ce purta numele de Mobility. Chiar daca la momentul respectiv scopul aparent al HP Mobility erau tabletele, se pare ca smartphone-urile sunt de asemenea avute in vedere.

In cadrul unui interviu acordat celor de la Fox Business News, CEO-ul HP a vorbit fara emotii despre faptul ca a sa companie lucreaza la un smartphone ce va fi lansat intr-un viitor nedefinit. ,,Trebuie ca in final sa oferim un astfel de produs00 deoarece in multe tari ale lumii acela ar fi primul tau dispozitiv computational.” – astfel a argumentat Whitman decizia companiei. Pentru a nu lasa loc de indoieli, acelasi CEO a mai adaugat ,,Suntem o companie de computere, trebuie sa profitam de acest format de aparate.”

Vestea vine intr-o perioada in care compania, ca multe altele din acest segment de piata, a anuntat un trimestru cu profit apropiat de 0 cauzat de scaderi foarte mari in vanzarea de computere si imprimante. Cu toate acestea, gigantul isi mentine inca titlul de companie cu cel mai mare numar pe PC-uri comercializate.

Ți-a plăcut acest articol?
Informează-te și ține-i la curent și pe prietenii tăi.
Abonează-te la newsletter pentru ultimele noutăţi!
Citeşte şi...

Comentarii

Draga Meg Whitman,
veti continua sa faceti 0 profit sau chiar sa intrati in pierdere atat timp cat nu va orientati spre clientii care vin cu produse defecte inapoi si vi se cere sa le reparati/inlocuiti.
Dar haideti sa incepem cu inceputul. In 2003 am cumparat un laptop HP de la BestBuy din NewYork. La niciun an, ecranul s-a stins cand l-am deschis in pozitia de citit de zi cu zi. L-am dus la service (BestBuy) si a fost cica reparat. A trecut un an iar problema ecranului s-a ivit din nou (probabil contactele la balamalele dintre ecran si calculator s-au uzat) . Norocul a fost ca achizitionasem o garantie prelungita la BestBuy, de $ 250, si laptopul a fost din nou “reparat” fara sa platesc. La aproximativ un an, deci la trei ani de cand cumparasem laptopul si garatia extinsa, ecranul sa stins dinnou si am decis sa sun departamentul de laptopuri HP pentru a inlocui / repara ecranul definitiv intrucat expira garantia de 3 ani. Raspunsul departamentului a fost…va costa $ 450, intrucat garantia de la BestBuy nu se aplica la ei !
Am dus laptopul dinnou la BestBuy si cu toate ca garantia de 3 ani expirase de cateva saptamani Managerul a decis sa inlocuiasca laptopul aplicand clauza “Produsul se inlocuieste cu ceva de acesi performanta s-au valoare atunci cand intra de trei orin service pentru acesi problema”. Asadar, laptopul a fost inlocuit.
HP numai exist ape lista mea de cumparaturi. Pe ata?
Alex Ionescu
www. FotoVideoRomania. ro
facebook.com/FotoVideoRomania

Alex daca asta s-a intamplat cu laptopul tau a fost ceva izolat. Asta nu inseamna ca la toate se intampla asa ce poarta sigla HP. Sa stii ca au chiar niste produse destul de bune

Mihai, caz izolat sau neizolat o marca ca HP-ul isi permite sa inlocuiasca un LCD. Nu isi permite reclama negativa. Probabil din cauza asta Yahoo Romania a si scos cometariul de pe situl lor.
Cand dai $ 1400 pe un produs aproape de varf si te astepti la performante (foto/video editing) te astepti ca probleme de baza, cum este LCDul, sa fie rezolvate.
Scriu aici pentru ca Romanii sa inteleaga ca au drepturi atunci cand cumpara un produs.

Comments are closed.

Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te acum la newsletter și primești cele mai noi: Articole, Review-uri, Tutoriale și Prețuri direct pe adresa ta de E-mail