Google investeste in Google+… degeaba

, 16 Mai, 10:00

Google  playtech.ro

Google a investit teribil in Google+, dar platforma stagneaza la capitolul popularitate, asa arata un nou studiu realizat de o companie non profit, RJ Metric. Oamenii pur si simplu nu folosesc Google+.

Desi a ajuns sa inglobeze functii noi cu o viteza ametitoare, utilizatorii nu sunt tentati sa revina la reteaua de socializare in mod regulat. Studiul, realizat pe un esantion aleatoriu de 40.000 de utilizatori de Google+, a relevat mai multe date ingrijoratoare cu referire la principalul concurent pentru Facebook:

– majoritatea posturilor au in medie un singur +1 – echivalentul actiunii Like de la Facebook.

– cam 30% dintre cei care fac un post pe Google+ nu il mai fac si pe al doilea.

– utilizatorii care de cele mai multe ori posteaza continut in mod public fac un post nou in medie la fiecare 12 zile.

– chiar si printre cei care au ajuns sa faca 5 posturi publice, rata de dezamagire este atat de mare, incat 15% dintre ei ajung sa nu mai posteze continut pe Google+.

Studiul include doar posturile publice, nu si pe cele private. Cu toate acestea, cifrele par cat se poate de reale, dupa opinia mea, iar Google+ chiar nu are asa multi fani pe cat spera gigantul din Mountain View.

Ce-i drept, compania este de alta parere si ignora rezultatele studiului tocmai pentru faptul ca nu include decat posturile publice. De altfel, atitudinea din comunicatul de presa dat publicitatii la scurt timp dupa publicarea studiului are un ton de genul „cine se scuza se acuza”. „Mai multe posturi sunt facute in mod privat decat public si sunt partajate cu cercuri de oameni si indivizi, acesta fiind de fapt principalul scop al Google+.”

Pe de alta parte, de ce Google nu si-a publicat propriul studiu, ca un contra-argument „teribil”?

Ți-a plăcut acest articol?
Informează-te și ține-i la curent și pe prietenii tăi.
Abonează-te la newsletter pentru ultimele noutăţi!
Citeşte şi...

Comentarii

Comments are closed.

Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te acum la newsletter și primești cele mai noi: Articole, Review-uri, Tutoriale și Prețuri direct pe adresa ta de E-mail