Samsung Galaxy S II se vrea iPhone Killer, dar nu prea ii iese

, 26 Oct, 12:24

Samsung, Apple, iPhone 4, Galaxy S2

Daca acum o luna vorbeam despre vanzarile impresionante ale campionului Samsung, uite ca a venit iar timpul sa luam in discutie acest aspect. De data asta insa, privim din perspectiva unei noi amenintari: iPhone 4S.

Este perfect adevarat ca seria Galaxy reprezinta pentru Samsung cel mai mare succes pe piata telefoanelor mobile de la infintare si pana acum. Afirmatia  este sustinuta si de cifre: 10 milioane de unitati Galaxy S II vandute in nici 6 luni de la lansare, plus inca 30 de milioane Galaxy S 1. Toate acestea sunt valabile fara sa luam in calcul faptul ca S2-ul abia a fost lansat in SUA, o piata cu un potential imens pentru flagship-ul Samsung.

La Smart IT orice platforma de dezvoltare este acceptata.

– CEA MAI AMPLA COMPETITIE DE WEB & MOBILE DIN ROMANIA –

Inscrie-ti aplicatia!

Cu totii vom fi tentati sa ne „inchinam” la astfel de cifre, dar daca ne uitam peste gard in curtea Apple, ne vom trezi cu o usoara ameteala de la atatea zerouri. In exact aceeasi perioada, de la debutul Galaxy S2 si pana in prezent, Apple a livrat intre 85 si 100 de milioane de smartphone-uri in toata lumea. Si daca inca mai aveti dubii cu privire la suprematia marului american, aflati ca noua vedeta, iPhone 4S s-a vandut in „numai” 4 milioane de exemplare in primul weekend de dupa lansare.

Cu alte cuvinte, Galaxy S II o fi avand stofa de „iPhone Killer”, dar doar pentru sacou. Cea mai mare greseala pe care au facut-o cei de la Samsung a fost faptul ca nu au profitat de avantajul pe care l-au avut fata de Apple. O lansare Galaxy S II in SUA in acelasi timp cu cea din Europa sau macar imediat dupa, ar fi adus profituri uriase companiei. Cum mult asteptatul terminal a aterizat peste ocean cam in acelasi timp cu iPhone 4S, imi este greu sa cred ca Samsung va inregistra vanzari notabile in tara tuturor posibilitatilor…

Sursa: Pocket-lint

Ți-a plăcut acest articol?
Informează-te și ține-i la curent și pe prietenii tăi.
Abonează-te la newsletter pentru ultimele noutăţi!

Comentarii

Domnu’redactor,Apple face o mica manipulare,este vorba de 4 milioane de exemplare comandate de retaileri,si nu confirmate ca vandute catre utilizatorul final asa cum e la Samsung Galaxy S2.In ceea ce priveste lansarea intarziata a lui GS2 in SUA,sunt de acord ca e o greseala de marketing.

Victor Rizescu
Victor Rizescu

Domnu’ cititor :), oricum ar fi cele 4 milioane de exemplare comandate de retaileri sau nu, sunt comandate intr-o saptamana…Samsung a vandut 10 milioane in 6 luni…Nu intelege ca ma las manipulat de „maretia” autoproclamata a celor de la Apple, dar ma mir de felul in care sunt manipulate masele, fapt regasit in vanzari…

Ca om care am lucrat in vanzari pot spune ca e diferenta intre comenzile unui distribuitor si vanzarile in sine(uneori foarte mare),asa ca nuanta de mai sus e perfect logica,asa ca sa asteptam confirmarile corecte,eu zic ca asa e normal.Si putem vorbi despre asa ceva dupa vreo 3 luni.Pana atunci reclama de vanzari a lui Apple e egala cu zero(cel putin pentru mine).

Comments are closed.

Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te acum la newsletter și primești cele mai noi: Articole, Review-uri, Tutoriale și Prețuri direct pe adresa ta de E-mail