Nintendo x dezastre

, 29 Mar, 12:48

Daca ieri internetul si Twitter-ul s-au aprins din cauza 3DS-ului si a problemelor acestuia, astazi Nintendo o scalda din lac in put.

Dupa ce multi si-au pierdut salvarile, iar altii pur si simplu s-au intors cu 3DS-ul la magazin peste mari, Nintendo incearca sa impace trei mari tabere. Prima este cea mai vizibila si probabil cea mai nervoasa, cea a cumparatorului nemultumit. Cum a rezolvat Nintendo problema? Simplu… „Daca cineva are probleme cu 3DS-ul achizitionat, noi (adica Nintendo) recomandam sa descarcati ultimul update de firmware disponibil online”. Nu cred ca mai este necesara o introspectie a reactiei generale, usor previzibila: „Adica suntem prosti, nu?”. Declaratiile nu s-au oprit aici. Nintendo „recomanda” ca cei care au aceeasi problema dupa update sa contacteze cel mai apropiat „customer support” acreditat (in cazul Romaniei TNT Games) pentru a remedia problema.

 

Trecand la al doilea dezastru, Nintendo se lupta cu hoarde de clienti care se plang de dureri de cap si senzatii de ameteala din cauza 3D-ului implementat in consola. De la jurnalisti pana la fan boys Nintendo, se pare ca nimeni nu este scutit de o durere de cap… sau cel putin asa se plang unii. Chiar si asa, compania a avut de spus… „Am aratat 3DS-ul la mai multe evenimente in jurul lumii, fiind incercat de mii de oameni, si am primit foarte putine plangeri vizavi de acest produs” – Rob Saunders, PR Nintendo UK, care a adaugat ca este posibil sa fie acelasi efect pe care alti clienti l-au experimentat cu televiziunea 3D, fiind inevitabil sa nu intalneasca ceva probleme.

„Efectele sunt de scurta durata si nu prezinta o problema care sa afecteze in viitor. De fapt, majoritatea jucatorilor pot continua sa joace daca iau o pauza de cateva minute intre sesiunile de joc”. In concluzie, Roby se asteapta sa punem stop joc DS-ului daca ne doare capul, caz in care nu primim un ecran negru care ne roaga sa resetam consola… ciudat, nu?

 

Iar pe final… Reggie Fils-Aime este expert in toate si in tot. I-a calcat pe bataturi pe toti dezvoltatorii de jocuri indie cu o scurta declaratie acordata celor de la Joystiq, spunand: „Suntem deschisi sa colaboram cu dezvoltatori de jocuri independenti care inteleg industria si au ceva experienta in domeniu”, adaugand: „Sunt firme care au mai lucrat cu distribuitori de talie mare sau cel putin dezvoltatori, dar au avut o idee sclipitoare si s-au decis sa o comercializeze. Acestea sunt tipurile de entitati cu care dorim sa lucram pe viitor”.

Totusi, cea mai ciudata declaratie a venit in momentul in care Fils-Aime a fost intrebat daca cineva vine cu o idee  geniala cum ar trata problema. Reggie, dovedind o adevarata prezenta de spirit, a declarat: „Tare, dar acumuleaza niste experienta, intelege industria si cauta-ne atunci”. Cu alte cuvinte… „daca nu ai experienta, plimba ursul, indiferent de cat de bun este conceptul tau”. Poate cineva ar fi bine sa le aduca aminte celor de la Nintendo cum i-au refuzat pe Carmack si Romero in ani ’80 pentru o portare pe PC a lui Mario? Si cum acestia au ajuns sa dezvolte o companie numita ID software? Si atunci, ca si acum, Nintendo da cu piciorul unor dezvoltatori posibil geniali.

In concluzie, Nintendo se caleste la foc mic si are nevoie de o minune pentru a multumi publicul.

Ți-a plăcut acest articol?
Informează-te și ține-i la curent și pe prietenii tăi.
Abonează-te la newsletter pentru ultimele noutăţi!

Comentarii

Comments are closed.

Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te acum la newsletter și primești cele mai noi: Articole, Review-uri, Tutoriale și Prețuri direct pe adresa ta de E-mail