iOS si Android conduc piata de smartphone-uri, in timp ce Blackberry este in declin continuu

, 19 Iul, 11:20

iOS, Android catching buyers' eyes while Blackberry suffers

ChangeWave, o companie care se ocupa in prinicipal cu sondaje tocmai si-a actualizat unul din cele mai importante rapoarte. Pentru a stabili o parere concludenta legata de viitorul pietei de telefoane inteligente in randul utilizatorilor obisnuiti, au fost chestionate 4163 de persoane, majoritatea din SUA.

Desi clasamentul condus de Apple cu al sau iOS si Google cu Android nu este o surpriza foarte mare, diferenta dintre primele clasate este mult mai impresionanta decat ar fi putut prevede cineva. Daca la sfasitul anului trecut oamenii isi doreau in egala masura terminale cu iOS si cu Android, acum Apple are un avantaj incredibil de 14%. In incercarea de gasi un motiv pentru aceasta „ruptura”, organizatia Flurry Analitics a afirmat ca unul din motivele care sta la baza acestei diferente poate fi lansarea noului iPad 2 [review], urmat de iPhone-ul alb si nu in ultimul rand de iPhone-ul cu CDMA de pe reteaua Verizon. Aceste elemente au influentat orientarea noilor proiecte din industria software catre platforma iOS, particularitate care la randul iei a influentat pozitiv vanzarile acestor device-uri. Tinand cont ca in toamna toate indicatiile arata ca vom avea un nou iPhone, aceasta veste nu a facut decat sa mareasca si mai mult dorintele posibililor clienti de achizitie.

Blackberry a intrat intr-o bucla descendenta inca din decembrie 2008, cand inca mai avea 32% din piata. Cifra de acum este de 4 procente, care a scazut de la 5% in martie, si nu face decat sa apropie aproape de zero segmentul de produse pentru utilizatorii obisnuiti al companiei.

Ți-a plăcut acest articol?
Informează-te și ține-i la curent și pe prietenii tăi.
Abonează-te la newsletter pentru ultimele noutăţi!

Comentarii

Comments are closed.

Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te acum la newsletter și primești cele mai noi: Articole, Review-uri, Tutoriale și Prețuri direct pe adresa ta de E-mail