Microsoft minimalizează lipsa de vibratie a Kinect

, 10 Iul, 12:24

Microsoft, Kinect, vibratie Kinect, lipsa vibratie Kinect, Kinect feebback haptic, Kinect lag

Dupa afirmatiile facute de Phil Harrison, de la Sony, cu cateva luni in urma, odata cu aparitia controllerului Dual Shock 3, si anume ca vibratia este o “trasatura de ultima generatie”, in timpul unui interviu acordat Edge, Kudo Tsumoda, de la Microsoft, a lasat sa se inteleaga ca lipsa de vibratie a Kinect nu este mare lucru.

“Un lucru descoperit de noi este ca vibratia este o forma rudimentara de feedback haptic”. El a afirmat ca prezentarea audiovizuala a Kinect este mai imersiva pentru jucatori decat vibratia, fapt evidentiat de reactiile reflexe observate la jucatori. “In multe din jocurile noastre, cand jucatorii lovesc o masina, reactia lor este asta (mimeaza ca se fereste)! Chiar si cand folosesc controllere, exista jucatori care fac asta (mimeaza manevrarea volanului)”

Tsunoda a continuat prin a aborda mai pe ocolite problema lagului. “Felul in care masuram noi lagul este prin a supune oamenii experientei si a le evalua parerile. Fie senzatia e buna sau e aiurea. Nu ii intrebam: Cate milisecunde? Ii intrebam: Se simte bine? Reactioneaza repede? Simti ca detii controlul? Deci, ce e important nu este durata lagului, ci perceptia sa.

Ți-a plăcut acest articol?
Informează-te și ține-i la curent și pe prietenii tăi.
Abonează-te la newsletter pentru ultimele noutăţi!

Comentarii

Comments are closed.

Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te acum la newsletter și primești cele mai noi: Articole, Review-uri, Tutoriale și Prețuri direct pe adresa ta de E-mail