Jurnalul lansarii lui Gran Turismo 5

, 07 Dec, 15:15

Jurnal de bord

Data stelara: 24.11.2010

Ora 06.20 Am intarziat. Masina ma asteapta jos iar bagajul se uita la mine de parca ar urla: “Iarasi ai dormit ca porcul!” Telefonul suna intr-un ultim hal, tipul ce urmeaza sa ma duca la aeroport este vizibil stresat. Dupa o cursa nebuna de la mine de acasa pana la aeroport, am realizat cu stupoare ca sistemul nostru aero-naval a suferit schimbari majore in ceea ce consta tratamentul pasagerilor.

Ora 08.07 Am facut check-in-ul.  Sunt mult mai linisitit acum, stiind ca avionul decoleaza la orele 09.00 iar telefonul meu suna intr-o veselie avand in vedere ca printr-o pura coincidenta astazi este ziua mea. Toate ca toate, trebuie sa ma imbarc in avion, pentru ca evenimentul la care urmeaza sa fiu prezent este unul mai mult decat important… Lansarea europeana a unui joc drag mie… Gran Tourismo 5, asa ca imi intelegeti entuziasmul. Totusi, mai am pana la eveniment, iar avand in vedere ca acest articol este sub forma de blog/jurnal, o sa imi intelegeti motivatiile. Am ales aceasta prezentare pentru ca cititorii mei sa traiasca cu mine odata fiecare eveniment.

Ora 09.03 Am decolat. Pentru prima oara la timp as putea spune. Pana acum am avut parte numai de intarzieri cand vine vorba de decolarea avioanelor. Stau la geam, iar tipul de langa mine nu pare prea cordial, asa ca m-am decis sa mai scriu niste randuri. Cred ca o sa citesc jurnalul din editia de colectie a lui Halo Reach, nu prea am avut timp de el pana acum si pare tare interesant.

Ora 09.54. Cred ca o sa mor. Am impresia ca avionul o sa se rupa de undeva de la jumatate si o sa retraiesc evenimentele din primul episod Lost. Aeronava tremura din toti rarunchii. Daca gaseste cineva acest laptop il rog frumos sa ii spuna mamei mele ca factura la lumina inca nu am platit-o

Ora 10.39. Am impresia ca pilotul are chef de mistouri pe seama noastra, cred ca pana acum a luat in plin toate golurile de aer posibile si imposibile. Este cea mai proasta calatorie cu avionul de pana acum.

Ora 11.52. A sosit mancarea…

Ora 11.55 Nu imi mai este foame. Am uitat cat de proasta este mancarea pe avion.

Ora 12.40. Am terminat jurnalul. Pot spune ca a fost o lectura ce mi-a oferit ceva fundal vis-à-vis de universal Halo

Ora 13.00 Aleluia aterizam!!! Pamant !!!!!!!!

Ora 13.20 Orbecai de 20 de minute prin terminal si realizez ca este cel mai prost marcat terminal din lume. Cred ca pana acum m-am intors dupa semnele de “exit” de unde am plecat.

Ora 13.48. Deja sunt plin de nervi. Nimeni nu stie engleza, italiana sau franceza. Pana acum m-am inteles cu angajatii decat prin semne.

Ora 14.00. Am gasit pe cineva, intr-un final, care stie engleza. Slava Domnului!

Ora 14.20 Tocmai am facut chek out-ul si totul este ok. Sper sa mai prind o masina catre centru Madrid-ului, altfel o sa fac ceva drastic… Ma duc la mama!

Ora 14.33 Uraaaa! N-am masina! Meh… organizarea evenimentului deja lasa de dorit!

Ora 14.39 M-am decis. Iau metroul! Este ieftin, din ce am inteles, ma duce destul de aproape hotelul la care voi fi cazat si mai presus de toate, ajung acolo in 10 min! Taxiul este ingrozitor de scump!

Ora 15.00. Am intrat in holul hotelului. Forfota mare. PR-ii Sony sunt agitati, jurnalistii orbecaie ca niste gaini fara cap, iar eu ca un roman sincer si mioritic vreau sa ajung in camera sa scap de bagaj si sa fac un dus.

Ora 16.00 M-am cazat! Minuneeeee! Cineva acolo sus clar are ceva cu mine pe ziua de azi! Doar o ora pentru a face un Check In la un hotel! Nu detaliez prin ce am trecut pentru ca nu isi are rost. Am aflat ca plecarea catre eveniment se face la ora 17.00… Oficial urasc ziua de astazi.

Ora 16.08 Oficial sunt plin de spume! Este cea mai mica camera in care am fost pana acum !

Ora 16.18 Am terminat de dat raportul! PR-ul Sony din Romania a fost destul de amabil incat sa ma calmeze!

Ora 16.40 Trebuie sa cobor! Nu vreau sa risc sa pierd plecarea generala. Am inteles ca evenimentul se desfasoara la primaria Madrid. Misto idée, totusi sunt sceptic, avand in vedere locatia. “Nota Personala … cauta un GameStop

Ora 17.00 Ne-au pus niste banderole la maini si ne-au urcat intr-un microbuz. Ma simt ca la Auschwitz. Imi lipseste tatuajul pe incheietura si stema in piept. Urat din partea lor. In masina ne numara ca pe oi… stupid ce pot spune.

Ora 17.07 Am luat-o din loc. Ne indreptam catre eveniment. Pot spune ca pana acum este primul lucru bun pe care l-am auzit pe ziua de azi. Sper ca acesta sa nu fie un Epic Fail.

Ora 17.21 Uite ca am ajuns. Sunt usor emotionat. Usa mare din sticla si cele doua masini de la intrare troneaza ca doi lei in fata unei oi gata de transat

Ora 17.25 Ce Dumnezeu este asta! O cutie toracica este pe o masa undeva in stanga! Cred ca a avut loc un accident! In mod ciudat nu vad sange?!

Ora 17.27 Este un peste! Daaa … un peste cat mine de mare, transat de la gat pana la coada, din care se serveste Sushi. Sampania tocmai a fost pusa la rece! Forfota mare pe aici, se pare ca toti jurnalistii si-au creeat bisericute in functie de preferinte. Eu unul m-am imprietenit cu un Australian de la HeraldSun. Tipul este foarte ok !

Ora 18.00 A sosit Kazunori-San! Problema este alta! Creatorul jocului nu si-a condus singur SLS-ul si este acompaniat de Translator-San! EPIC!!!!!!!!!

Ora 18.20 Este plin ochi de celebritati de etnie spaniola, care mai de care mai pestriti. Nu sunt impresionat. Toti poarta esarfe… ce Dumnezeu au astia cu esarfele ma depaseste?! Totusi sunt masini misto si una foarte … veche. Intre toate masinile de mare putere, un Mecedes SL300 troneaza flancat de doua blonde. Arata ele intr-un mare fel, dar masina … Doamne ce frumusete!

Ora 18.55 Kazunori tocmai a trecut pe langa mine! Ziua incepe sa fie mai prietenoasa. Totusi ar trebui sa nu mai beau atat Red Bull. Incep sa seman cu Speedy Gonzales. Atat in gesturi, cat si in vorbire.

Ora 18.58 Au anuntat ca incepe conferinta de presa! Intr-un final.

Ora 19.02 Abia mai pot sa vad monitorul din cauza lacrimilor. Rad cu lacrimi! Nu numai la noi se poate! PR-ul Sony tocmai a anuntat inainte de conferinta ca exista copii ale jocului pentru presa. Deci turismul journalistic functioneaza la ei la fel de bine ca si la noi!

Ora 19.22 Tipul asta chiar nu se opreste din vorbit! Toata lumea il asteapta pe Kazunori nu pe obositul asta! Plus ca nu spune decat generalitati despre joc, clar nu are idée despre ce vorbeste. Macar si-a invatat lectia cu precizie!

Ora 19.58 Suntem anuntati ca va trebui sa folosim castile pentru traducere!

Ore 20.00 Kazunori Yamauchi a urcat pe scena!

Ora 20.06 Cum Doamne Iarta-ma si din dragoste functioneaza blestematiile astea!

Ora 20.18 Am aflat “spilul”. Trebuiesc tinute cat mai sus pentru a receptiona semnalul. Se pare ca defectiunile tehnice sunt ceva normal si  in Europa, nu numai in Romanica.

Ora 20. 59 Ma doare mana …. Stau de 40 de minute cu mana in aer pentru a intelege ceva din conferinta!

Ora 21.10 A facut-o ! ! ! Yamauchi a adus X1 in Madrid si tocmai a dezvaluit frumusetea! O bijuterie, un miracol al stiintei, un bolid ce impune respect! Sunt fara cuvinte!

Ora 21.22 Conferinta tocmai a luat sfarsit. Ma duc sa vad daca reusesc sa obtin un autograf de la geniul din spatele jocului!

Ora 21.33 Omul asta are prea multa rabdare si zambeste prea mult. Se vede clar pe fata lui ca este obosit, dar rezista ca un adevarat samurai.

Ora 21.48 Yesssssssssss! Am obtinut un autograf. Colectia mea mai fericita!

Ora 22.13 M-am indopat cu sushi si surpinzator este foarte bun, chiar daca nu este “gatit”  de catre japonezi, cei care au pregatit preparatele au reusit sa faca o treaba buna!

Ora 22.39 Cel mai frumos cadou de ziua mea. Unul dintre jurnalisti a renuntat la drive session asa ca… ghici cine o sa se plimbe prin Madrid cu Kazunori? EUUUU! La multi ani mie!

Ora 22.58 Ma indrept catre BMW-ul in care ma voi plimba cu Yamauchi! Am fost informat ca nu am voie sa filmez in masina sau sa fac poze! Pacat!

Ora 23.02 M-am urcat in masina! Noroc ca stiu ceva japoneza de balta si incerc sa fac o impresie buna salutandu-l pe Kzunori cu un: “ Konichiwa Kazunori-Dono” Zambeste si incepe sa imi explice mici detalii despre dezvoltarea jocului. Lucruri pe care déjà le stiu, asa ca il intrerup si il rog sa imi spuna ceva pe care nu il cunosc despre GT5. Este placut surprins! Probabil ca nu se astepta la initiativa din partea mea, mai ales ca mi-am cerut scuze inainte in japoneza. Sa zicem ca mi-am facut temele inainte de plecare. Il intreb prin translator care este cea mai frecventa intrebare care i-a fost adresata in seara aceea. Raspunsul a fost simplu: Ce noi mecanici de joc a implementat in GT5. Atunci m-am decis sa il intreb ce ar dori sa fie intrebat. Raspunsul a venit repede: “Cat de mult am lucrat la acest joc? Uneori si 16 ore pe zi!” Ce pot sa spun! Sunt uimit… politicos, cu un zambet pe fata, dar vizibil obosit!

Ora 23.15 Drive Session-ul a luat sfarsit. Il salut politicos si ma indrept catre hotel multumit!

Ora 23.40 Am luat-o pe jos pana la hotel! Am ajuns destul de repede si cu ocazia asta am avut si timp sa vad Madrid-ul pe timp de noapte! Cam ingust as putea spune si foarte similar cu Bucurestii nostril! Doar ca in capitala noastra se vorbeste engleza… la ei nu prea!

Ora 00.12 Gata de somn, a fost o zi lunga si oboseala si-a pus amprenta. In camera ma asteapta un Press Kit ce contine jocul si materiale informative despre acesta.  Maine la ora 11 este ultima intrevedere cu Kazunori. Pacat ca nu am cum sa particip, avionul meu pleaca la ora 12.30. Noapte buna, Madrid!

Ți-a plăcut acest articol?
Informează-te și ține-i la curent și pe prietenii tăi.
Abonează-te la newsletter pentru ultimele noutăţi!