Halo:Reach nu va folosi Project Natal

, 01 Feb, 15:38

Halo: Reach

Cel mai important joc produs de Microsoft în 2010 nu va folosi noile tehnologii de captare a mișcării cu ajutorul unei camere. Bungie Studios a respins zvonurile prin intermediul update-ului său săptămânal, precizând că Halo: Reach este dezvoltat cu controale tradiționale și nu va încorpora Project Natal.

„Halo: Reach NU este un titlu Natal și este dezvoltat în mod express pentru controllerul tradițional al Xbox 360”, spune Bungie.

Speculațiile au început să circule în iunie trecut, când președintele Bungie Harold Ryan a declarat pentru New York Times că titlul ar putea fi făcut să folosească Project Natal, cu toate că studioul nu a clarificat acest lucru până acum.

Microsoft declarase recent că Project Natal se va orienta și spre piața de gaming hardcore și spre cea casual, dar singurul titlu major confirmat pentru 2010 este Fable III. Alte titluri exclusive, precum Crackdown 2 și Alan Wake, par să folosească doar controllerul standard pentru input.

Compania a mai confirmat faptul că peste 70% dintre publisheri dezvoltă titluri bazate pe Natal, inclusiv Electronic Arts, Activision, Capcom, Bethesda și Square Enix.

Project Natal va fi lansat în perioada sărbătorilor de iarnă din 2010.

Sursa: IGN

Ți-a plăcut acest articol?
Informează-te și ține-i la curent și pe prietenii tăi.
Abonează-te la newsletter pentru ultimele noutăţi!

Comentarii

Comments are closed.

Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te acum la newsletter și primești cele mai noi: Articole, Review-uri, Tutoriale și Prețuri direct pe adresa ta de E-mail